قیمت فروش دستگاه بوجاری بادام

دستگاه بوجاری بادام یکی از انواع دستگاه هایی است که بادام های شما را به بهترین شکل ممکن از پوست خود جدا کرده و به صورت هم اندازه بسته بندی می کند و به بازار ارائه می دهد.

دستگاه بوجاری یکی از دستگاه های پیشرفته ای است که چندین سال است که بازار آمده است و به کشاورزان و باغداران کمک شایانی می کند، چرا که با استفاده از فن سرند و ویبره می تواند پوست انواع غلات و دانه های خوراکی را جدا نموده و آن ها را در اندازه های مختلف آماده نماید.

یکی از مهم ترین محصولاتی که توسط دستگاه بوجاری آماده می شود بادام است. چرا که بادام دانه ای است که خلال شده ی آن بسیار مورد کاربرد و استفاده قرار می گیرد و شما برای این که بتوانید پوست بادام را از آن جدا نمایید و در اندازه های همسان و هماهنگی آن ها را آماده نموده و به بازار عرضه نمایید باید از دستگاه بوجاری مخصوص بادام استفاده نمایید.

بازار فروش دستگاه بوجاری بادام

دستگاه بوجاری بادام

بهترین دستگاه بوجاری بادام را از طریق سایت ما که یکی از بازارهای آنلاین فروش این نوع دستگاه هاست تهیه نمایید و از کسب و کار خود لذت ببرید.

این دستگاه می تواند پوست بادام را از آن جدا نماید و هر گونه مواد اضافی مانند کاه و یا خاک را نیز از آن بگیرد و بعد توسط سرند قدرتمندی که در این دستگاه واقع شده است آن را سرند کرده و برای شما آماده نماید.

نرخ روز دستگاه بوجاری بادام

برای اطلاع از نرخ روز و قیمت واقعی دستگاه بوجاری بادام با ما تماس گرفته و سپس محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

ویژگی های دستگاه بوجاری بادام:

  • دقت بالا در جدا نمودن مغز بادام از پوسته آن
  • تمیز کننده کامل بادام از هر گونه آلودگی
  • بسته بندی زیبا و با دقت آن
  • قابلیت بسته بندی انواع آجیل و حبوبات و غلات

مرکز خرید دستگاه بوجاری بادام

دستگاه بوجاری بادام

سایت ما یکی از بزرگ ترین مراکز خرید و فروش بهترین دستگاه های بوجاری بادام در ایران است که باکیفیت ترین دستگاه های خود را برای فروش به شما عزیزان ارائه می نماید.

ذکر این نکته نیز ضروری ست که شما می توانید به غیر از بادام انواع آجیل های دیگر را نیز توسط این دستگاه بوجاری نموده، آن ها را از پوست نازکشان جدا نموده و در اندازه های هماهنگ بسته بندی نموده و به بازار عرضه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
Call Now Buttonتماس بگیرید